Bendravimas ir konfliktų valdymas su interesantais savivaldybėse ir viešajame sektoriuje
Mokymų data: 2022 m. birželio 21 d.
Mokymų trukmė: 6 akad. val. (9.00-14.30 val.)
Pertraukų laikas: 10.30-10.45, 12.15-13.00
Mokymų vieta: vyks nuotoliniu būdu Microsoft Teams platformoje
Mokymų tikslas:Pagerinti klientų aptarnavimo kokybę, suteikti žinių apie sėkmingo dalykinio bendravimo principus ir prielaidas bei lavinti dalykinio bendravimo gebėjimus ir praktinius įgūdžius, taip pat gerinti emocinę dirbančiųjų savijautą sudėtingose situacijose.
Mokymų turinys:Streso valdymas ir psichologinio atsparumo didinimas darbo vietoje
• Emocijų (savi)reguliacijos metodai
• Savęs, kaip viešojo sektoriaus atstovo, suvokimo aspektai
Klientų tipai bei elgesio su jais ypatumai.
• Darbo su klientų psichologija taisyklės ir psichologiniai aspektai
• Faktoriai, lemiantys sėkmingą bendravimą su klientais. Konkrečių atvejų analizė.
Bendravimo įgūdžių tobulinimas
• Dalykinio bendravimo požymiai ir dėsningumai
• Aktyvaus klausymo technikos ir nežodinis bendravimas. Praktinės užduotys
• Bendravimo stilius: nuolankus, agresyvus, asertyvus. Skirtingų stilių požymiai ir atpažinimas
Konfliktų valdymas
• Konstruktyvaus konfliktų sprendimo metodika
• Elgesio konfliktinėse situacijose strategijos
• Konflikto prevencija. Grįžtamasis ryšys
Seminaro lektorė:Organizacijų krizių valdymo konsultantė, streso valdymo terapeutė, sertifikuota mindfulness (dėmesingumo ugdymo) trenerė, 20 metų dirbanti kaip praktikė ir paskutinius 5 metus vedanti mokymus skirtingo dydžio ir pobūdžio (viešojo sektoriaus ir verslo) organizacijoms.
Dalyvio mokestis - 100 Eur (PVM netaikomas). Dėmesio, antram ir kiekvienam paskesniam dalyviui dalyvio mokestis - tik 70 Eur! Į kainą įskaičiuota metodinės medžiagos komplektas (el. formatu), el. dalyvio pažymėjimas. Jei pageidaujate dalyvauti, prašytume užpildyti žemiau esančią registracijos anketą. Užsiregistruoti į seminarą galite ir tel. (8 5) 205 1492, 8 699 98531, 8 699 98350.