• Konfliktinių situacijų, kylančių bendraujant su pacientais ir jų artimaisiais, valdymas ir streso prevencija
    Data: 2022 10 28     Pradžia: 09:00

    Seminaras skirtas ligoninių, poliklinikų, medicinos centrų bei kitų sveikatos priežiūros įstaigų darbuotojams.

    Mokymai vyks: 2022 m. spalio 28 d.
    Mokymų trukmė: 6 akad. val. (9.00-14.30 val.)
    Pertraukų laikas: 10.30-10.45, 12.15-13.00
    Mokymų vieta: vyks nuotoliniu būdu Microsoft Teams platformoje

    Seminaro programa:
    • Susipažinimas: kodėl mums rūpi mokėti konstruktyviai spręsti ir valdyti sudėtingas situacijas, atsirandančias bendraujant su pacientais? Kokias situacijas vadiname sudėtingomis konfliktinėmis? Įprastų, dažniausiai pasitaikančių konfliktinių situacijų sprendimo būdų aptarimas.
    • Sudėtingų situacijų aptarnaujant pacientus atsiradimo priežastys. Konflikto kaip proceso eiga: kada geriausia konfliktą spręsti?
    • Konfliktų priežastys ir tipai.
    • Konfliktinių situacijų prevencija.
    • Paciento reakcijos valdymas ir mano (darbuotojo) reakcijos valdymas: kas svarbiau? nuo ko pradėti?
    • Pozityvus mąstymas sudėtingose situacijose.
    • Situacijos vertinimo įtaka darbuotojo elgesiui.
    • Mūsų emocijos ir elgesys įtemptų situacijų metu. Mąstymo - emocijų - elgesio „grandinėlė". Pykčiui palankūs mąstymo įpročiai.
    • Kaip stresas įtakoja mūsų elgesį?
    • Keletas greitų streso ir pykčio suvaldymo metodų.
    • Pacientų tipai pagal nepasitenkinimo reiškimo būdą. Konfliktiškos asmenybės ir jų elgesio stilius bei mąstymo įpročiai.
    • Pacientų, ir darbuotojų dažniausiai naudojamos elgesio strategijos („pergalė bet kuria kaina", prisitaikymas, vengimas, kompromisas, integracinio sprendimo ieškojimas) - kaip jų naudojimas įtakoja konfliktinių situacijų susidarymo tikimybę, taip pat jų eigą ir rezultatą. Psichologinis testas: kokios elgesio strategijos konflikto metu būdingos man? Aptarimas - kokiose situacijose kurios elgesio strategijos duoda geriausią rezultatą. Situacijų modeliavimas, inscenizavimas ir aptarimas.
    • Transakcijų analizės modelio (pagal E.Berne) taikymas sprendžiant konfliktines situacijas. Kaip atrodo bendravimas iš „Tėvo", „Vaiko" ir „Suaugusiojo" pozicijos. Ką sakome ir ką norime tuo pasakyti - paprastos ir „užslėptos" transakcijos. „Psichologiniai žaidimai" bendravime ir manipuliacijos. „Psichologinio aikido" technika. Situacijų analizė ir pratybos.
    • Kaip dirbti su pacientų ir jų artimųjų skundais, kaltinimais ir nepasitenkinimu. Pacientų nepasitenkinimo neutralizavimo algoritmas. Darbas su pacientų ir artimųjų prieštaravimais. Situacijų modeliavimas ir analizė.
    • Asmeninio „dažniausiai naudojamų įrankių" paketo pasiruošimas. Sudėtingų situacijų prevencijos ir valdymo priemonių aptarimas.
    • Apibendrinimas ir refleksijos

    Seminaro lektorė - Janina Sabaitė-Melnikovienė, organizacijų krizių valdymo konsultantė, streso valdymo terapeutė, sertifikuota mindfulness (dėmesingumo ugdymo) trenerė, 20 metų dirbanti kaip praktikė ir paskutinius 5 metus vedanti mokymus skirtingo dydžio ir pobūdžio (viešojo sektoriaus ir verslo) organizacijoms.

    Dalyvio mokestis - 100 Eur (PVM netaikomas). Dėmesio, antram ir kiekvienam paskesniam dalyviui mokestis - tik 70 Eur! Į kainą įskaičiuota metodinės medžiagos komplektas (el. formatu), el. dalyvio pažymėjimas. Jei pageidaujate dalyvauti, prašytume užpildyti žemiau esančią registracijos anketą. Užsiregistruoti į seminarą galite ir tel. 8 699 98531, 8 699 98350.

    Registracijos anketa

    Norėdami užsiregistruoti, prašome užpildyti visus anketos laukelius, pažymėtus žvaigždute (*).
    Jei renginyje ketina dalyvauti daugiau nei 3 asmenys, dalyvių pavardes prašome įrašyti laukelyje „Papildoma informacija“.  
    Jei dalyvaujate kaip fizinis asmuo, vietoje įmonės pavadinimo nurodykite dalyvaujančio asmens vardą ir pavardę.

     

     
     
     

     
    Sutinku gauti informaciją apie „Žinių era“ organizuojamus mokymus, išankstines renginių kainas*:



    Į viršų